SKRIVET: 2010-11-21, kl 23:14:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mitt ytterst intressanta liv

Vart hos farmor idag....blä på de och blä på henne! Ja, jag hatar min farmor och inget mer om det. Nej, men idag kunde hon faktiskt bete' sig relativt sjysst (om man jämför med hur hon brukar vara dvs). Vi snackade först om en massa golvvärme Dx Hemskt inressant O_o Sen snackade vi i alla fall lite om julen som vi ska fira där i år. De va i alla fall lite mer kul ;)

Idag antar jag att vi inte har gjort mer än så, vi kom hem vi sju så....Fast jag å pappa kollade på "....och så kom Polly" och jag försökte samtidigt lära mig en ny passians xD

Jag har nog inte skrivit på ett tag insåg jag nu så jag kanske ska göra en quick update om hur mitt liv har sett ut senaste tiden.
*Skola
*Läxor
*Läxor
*Läxor
*Läxor
*Ligga i en hög i soffan (dödstrött) och kolla på TV 1-2 timmar innan sänggång
*Sova

Okej, inte riktigt bara så har mitt liv sett ut, men det har känts så. Till exempel har jag haft filmkväll nu i helgen, jag å Mirre låg å snacka skit till halv tre medans söta Ida sov som en stock ;)

Gud så intressant det här måste vara att läsa. Men jag skriver inte för att jag vill att folk ska läsa utan bara för att få skriva av mig ibland. Och hålla koll på mitt liv x)

Nej, men nu borde jag sova. Skola imorrn D= Hur har folket som har gått i åttan stått ut?! Sen antar jag att det blir värre ju längre upp man kommer åxå :s

Natti <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: