SKRIVET: 2010-10-19, kl 22:45:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan eller jävlar/jävla.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06;30 och 06;45 och 07;00 (annars somnar jag om).
Var köper du dina matvaror ifrån? Eh....Ica?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Japp!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Systemkamera eller någon maskin som tröck in alla skolarbeten i huvudet på en sekund..... ;D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Eh...inte vad jag kan komma ihåg...
När var senast någon stötte på dig? Eh.....ALDRIG?!
Vad åt du till middag senast? Pankakor och soppa. Ja, ytterst nyttigt!
Kan du vissla? *prövar*. Ja, inåt, inte utåt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Nja, inte så ofta faktistkt men det hände ;) Jag föredrog "riktig" film.
Äger du några popband t-shirts? Nä, det tror jag inte.
När flög du senast? Fyra-fem år sen tror jag. Om en vecka igen :D
Pratar du några andra språk? Engelska. Spanska måste jag erkänna att jag inte kan alls trots 2,5 års träning :$
Har du gråtit offentligt? Nej, det tror jag inte.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej, det gör så jävla ont :s
Vad har du med dig in på bion? Typ popcorn, cola eller choklad.
Vad har du för väder? Typ regn......
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Har inte riktigt börjat på gymnasiet än.... x)
När sov du senast på golvet? Det var ett tag sen men det va inte så länge sen jag sov på skrivbordet ;)
Vilken är din favorit drink? Coca-Cola 8D
Gillar du din boendesituation? A, den duger.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag fungerar utan sömn men kan bli jävligt trött och inte vakna nästa morgon xD
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, typ inte. Men det blir skola, läxor, sova. Repeat......
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ofc ;)
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 15
Tror du på liv på andra planeter? Nja.....nån sorts liv borde det finnas ;D
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Självmord nästa....typ. Eller så bestämmer jag mig för att sova mig igenom resten av livet.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nja....beror på. Verkar läskigt men fett awesome!!!
Tycker du om att krama folk? ÄLSKAR KRAMAR <3
Äger du en digitalkamera? Nej....vill ha system!!!!
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Inga....tror jag?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Beror på men självklart e de lite irriterande.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej, kött e gött!
Är du mörkrädd? Nej, men jag kan inte kliva ur sängen när de e mörkt. Tänk om de bor MÅNSTER där! ;)
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, nycklar, Ipod



Hade tid över ;)



Anonym

Coca cola kan man bara älska. <3

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)



PUBLICERAT: 2010-10-21, 21:02:19 | URL: http://tvminnen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: