SKRIVET: 2010-10-23, kl 16:20:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

FEST!

Nu e ja hemma från världens bästa fest hos världens bästa Miranda med världens bästa människor. Det var skitkul å jag längtar tills nästa gång vi ses allihopa!

Nu sitter jag och latar mig i soffan och ska snart resa mig upp och försöka få bort nagellacket som jag nyss målade på. Jag fick för mig att jag skulle pröva "Grafitti Nails" idag men jag som inte alls är så bra på det här med nagellack failade totalt och när jag skulle tvätta bort det för att göra om det så gick det knappt bort. Så nu är mina naglar i någon ljusgrön nyans och mina fingrar och händer e de åxå.....

Men nu känner jag egentligen för att lata mig fast jag dessutom borde börja packa inför Turkiet resan ;) JA!!!! Jag skriver en packlista på datan (a)


Fråga inte. Jag fick ont i ryggen och upptäckte att de hjälpte om man la sig på ryggstödet på soffan i den ställningen ;)

Kramar på folket!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: