SKRIVET: 2010-10-21, kl 23:15:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

If It Makes You Happy

Nej. Jag ligger inte alls vid datan nu och är megatrött fast jag har lyckats försöva mig varje dag den här veckan! Om ni tror det har ni fel. Det här är en dröm. Om bara några sekunder vaknar ni igen och kan inte komma ihåg att ni har läst det här!

Men när ni endå sitter framför datan å drömmer om mig kan jag ju passa på å berätta om min dag. Inte för att det finns så mycket att berätta. Skola. Som vanligt. Helt vanlig skoldag. Vaknade fem i 8 och slängde på mig kläder och rusade. Men i tid han jag *stolt*. Sen va de NO vilket jag måste erkänna att det gick skit på. Jag fick absolut ingenting gjort.....Sen hade vi våra vanliga lektioner (inte för att vi inte brukar ha NO). Blev klar med alla läxor så jag va läxfri hela dagen. Sen var det idrott i Gnesta. Biptest (skäms nått så otroligt över mitt resultat) och fotboll. Fotbollen va kul men jag måste tipsa folket om att alltid ha skor på sig. På vägen till tåget kunde jag knappt stödja på foten efter att ha sparkat en aning för hårt på bollen så foten hamnade snett....Men nu har jag inte ont i foten längre utan min höft fick tydligen en hel del stryk efter att ha haltat x)

Nej men nu ska jag ärligt sova!

   
På tal om Alice. Hon har hoppat av idol D: Hon va ju bäst. Men nu har jag Daniel, Andreas, Olle, Jay, Elin och Linda kvar å hejja på ;D


Natti <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: