SKRIVET: 2010-10-20, kl 22:29:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Quiet

Nu ligger jag i sängen och försöker slita mig från datan. Jag borde verkligen sova nu....Jag försov mig ju idag (fast jag han i tid (a)). Men ja e så jävla speed på kvällen nu för tiden.
Nu e de i alla fall knäpptyst i lägenheten och jag kan inte hitta mina hörlurar så musik kan jag inte lyssna på heller D;

Men dagen då....Skola. Tyvärr. Önskar att jag faktiskt försov mig. Eller va sjuk. Jag orkar typ inte skola längre. Men jag får väl stå ut 4-5 år till D:
Sen efter skolan gick jag hem till mor min och hämtade skolfotona som kom igår. Jag måste erkänna att jag blev relativt nöjd det här året. Å vi hade typ en skit ung fotograf. 15-16 år skulle jag faktiskt gissa på O_o
Sen blev det tv tittande med pappa å Gabbe vid åtta och sen nio var det GRAY'S ANATOMY!!!! :D We like!

Nej, men nu ska jag nog nanna kudden. Kanske e uppe en liten stund då ;D

 Acceptera att jag försov mig denna morgon och glömde att det va skolfoto!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: