SKRIVET: 2010-10-29, kl 22:34:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Turkiet

Om 6 timmar och 30 minuter bär det av!!!! Då lyfter flyget 8D Men jag måste upp kvart i fem så jag ska nog börja tänka på sänggång ;)

Idag har jag kört spinning och sen bränt 37kcal på motionscykeln sen åkte jag till farbror (tant) doktorn sen skyndade jag mig hem för att hinna till discot som min klass hade för barnen! Det blev förvånadsvärt roligt. Jag, Ebba, Jesper och Mattias poppade popcorn som galningar och vi blev riktiga proffs på det! Fast micron blev överhettad ett antal gånger så vi fick vänta ett tag mellan poppningarna (a)

Kramis! <3


frida

hoppas du får de roligt i turkiet! :)



PUBLICERAT: 2010-11-05, 15:23:42 | URL: http://fridahagstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: